Хоолны шингэцэнд туслах 6 энгийн байрлал

Twitter Print
2018 оны 11-р сар 03-нд 15:05 цагт
Мэдээний зураг,

Манай монголчуудын хувьд мах сүү, ааруул тос, чихэр жимс, архи дарс, айраг ундаа гээд олон төрлийн хоол хүнс хольж хэрэглэдэг. Үүний улмаас гэдэс дотор, ходоод үрэвсэж өвчлөх тохиолдол цөөнгүй гардаг. 

Ялангуяа хоол боловсруулалт алдагдлын үед хэвлий дүүрэх, хий ихээр үүсэх, гэдэс хоржигнах зэрэг гэдэсний шинжүүд давамгайлах ба бодисын солилцооны хямрал бараг ажиглагдахгүй. Харин шингээлт алдагдлын үед архаг суулгалт, биеийн жин буурах, төрөл бүрийн тэжээлт бодисын дутагдлаар илэрнэ. Үйл ажиллагааны гаралтай эмгэг, түүнчлэн тодорхой нэг төрлийн ферментийн дутагдлын үед суулгалт нь биеийн бодисын солилцооны дутагдалтай хавсрах нь ховор юм.

Ходоодны зовиур илэрч байгаа тохиолдолд Н.Р-ийн халдвар байгаа эсэхийг тодруулах нь зүйтэй. Ер нь хоолны шингэцэнд дасгал хөдөлгөөн хамгийн чухал нөлөөтэй. Тиймээс эрхэм уншигч та бид доорх энгийн 6 дасгалыг хийгээд үзээрэй.

Хоолны шингэцэнд туслах 6 энгийн байрлал 

Сэтгүүлч Г.Ганчимэг

E-mail: mongolcom.mn@gmail.com
Утас: 76110303, 76110505

Энэ мэдээ танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
    АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд www.mongolcom.mn хариуцлага хүлээхгүй.
    • зочин

      (202.70.46.232) 2016-11-10 00:04
      • 0
      • 0

      Баярлалаа надд маш их хэрэгтэй дасгал бна ххэ. Би хоолоо шингээх гэж янзан бүрийн л дасгал хийх гэж үздэг зайлшгүй хоол оройтчод бхима заримда. Гол нь энэ дасгалуудыг хэдэн минутын хугацаатай хийх юм бол? Бусад дасгал шиг гар хөлөө ээлжээр нь хөдөлгөөд бдг дасгал биш блхоор жохн тайлбарлаад өгөөч???

      Хариулах

    • A

      (103.229.123.113) 2016-06-25 13:58
      • 1
      • 1

      Hi nuruunii dasgal tanai site d bnu

      Хариулах