Стрессээс ангижрах 15 бүтээлч арга

Twitter Print
2021 оны 06-р сар 14-нд 08:33 цагт
Мэдээний зураг,

1. Үнэртэн эмчилгээ

Үнэр нь сэтгэл хөдлөлийн ой санамжтай хүчтэй холбоотой байдаг. Тиймээс туршлагатай, хүчтэй аз жаргал, баяр баясгалан, аз жаргалтай минутуудтай холбоотой үнэртэн байх нь маш их хэрэгтэй байдаг. Сайхан ааштай байхын тулд илүү олон удаа дуртай үнэртэнгээрээ амьсгалж байгаарай.

2. Зайрмаг идэх

Амтат хоол бол стрессийн эсрэг үр дүнтэй допинг юм. Мэдрэлийн системд маш их хэрэгтэй омега-3 хүчил агуулсан тослог загас нь сэтгэлийн хөдөлгөөнийг сайжруулж, стресс тайлахад тусалдаг. Хэрэв та загасанд дургүй бол зайрмаг эсвэл гадил жимсний идээрэй. Эдгээр хоол хүнс нь антидепрессантуудтай адил сайн ажилладаг.

3. Массаж

Эрчим хүчээ хэмнэхийн тулд хамрын доор, хөмсөгний хооронд, доод уруулын доорхи цэгийн төвд 30 секундын турш иллэг хий.

4. Алгаа үрээрэй

Стресс, стрессээ тайлах өөр нэг хялбар арга. Алгаа халууцах хүртлээ хамаг хүчээрээ үрэх хэрэгтэй. Мөн чихээ сайн үрэх нь тустай. Энэ нь сэтгэл санаагаа сэргээж, ажил дээрээ төвлөрөхөд тусална.

5. Шүршүүрт орох

15 минутын шүршүүрт зогсох нь сэтгэлийн сөрөг байдлыг арилгахад тусалдаг. Усны гайхамшиг стрессыг маш хурдтай арилгадгийг мэдрэх болно.

6.Нэгэн хэвийн удаан байсан тавилга стресс үүсгэдэг.

Байшин доторх эд зүйлсийг байраас нь сольж тавихад эрчим хүчийг зөв чиглэлд саадгүй гулсуулах орон зайг бий болгодог гэж үздэг. Энэ аргыг туршиж үзээд, асуудалд сатаарч, амрахад тусалдаг гэдгийг өөрөө олж хараарай.

7. Шат

30 секундын турш дээш доош гүйх нь сэтгэлзүйн стрессийг зохицуулах үүрэгтэй тархины суларсан хэсэгт хүчилтөрөгчийн урсгалыг нэмэгдүүлэх болно.

8. Будаг

Сэтгэл судлаачид стресс ихэссэн үед зургаа хоёроос гурван минутын турш будах нь ажлыг цаг тухайд нь хийх магадлалыг нэмэгдүүлдэг болохыг тогтоожээ. Өөрөөр хэлбэл, та стрессийг даван туулаад зогсохгүй зарим төрлийн бүтээлийг бий болгож чадна.

9. Hibiscus буюу нохойн хошууны цай уух.

Радикал хуримтлагдсанаар хүн сэтгэлийн түгшүүр, стрессийн шинжтэй үймээн самуунтай тулгардаг. Гибискус нь радикалуудыг шингэрүүлж байгаа мэт төвлөрөхийг зөвшөөрдөггүй бөгөөд ингэснээр стрессийг тайвшруулахгүйгээр тайлахад тусалдаг.

10. Дасгал хөдөлгөөн хий

Олон хүмүүсийн хувьд стресс нь мөрний бүс, хүзүү, люмбосакраль нурууны булчинг шахаж, уян хатан чанараа алдсанаар илэрхийлэгддэг тул толгой, нуруу өвддөг. Энэ тохиолдолд массаж эсвэл усанд сэлэх нь маш сайн тус болно. Гэртээ болон ажил дээрээ энгийн тайвшруулах дасгал хийж гараа эргүүлж, янз бүрийн чиглэлд нугалж, бас хөлөө сойх хэрэгтэй.

11. Цэвэрлэгээ

Аливаа зүйлийг байрандаа байрлуулах нь бодол санаагаа төвлөрүүлэх, төвлөрөхөд тусалдаг. Нэмж дурдахад тавиур, шүүгээ, шүүгээний цэвэрхэн байдал нь сэтгэлзүйн хувьд нэг төрлийн нөлөө үзүүлдэг.

12. Бодох минут

Бодол санаагаа цэгцлэхийн тулд гэртээ ганцаараа байх боломжийг ол. Дуртай хөгжмөө сонсч, хөргөгчнөөс дуртай амттангаа ав, дуртай түшлэгтэй сандал дээрээ тухлан суу. Юу хамгийн их хүсч байгаагаа бодоод цаасан дээр буулгаж ав. Тодорхой төлөвлөгөөтэй байх нь цаашид юу хийхээ шийдэхэд тусална.

13. Сам.

Ажлын өдөр нүүрний булчингууд маш чанга тул толгой хүндэрч, өвдөж эхэлдэг. Стрессээс зайлсхийх нэг арга бол 10-15 минутын турш үсээ арчлах явдал юм. Энэ процедур нь цусыг "тарааж", булчинг сулруулахад тусалдаг.

14. Бүжиглэх

Гэртээ заавал бүжиглээрэй! Хөгжмийн хэмнэлтэй хөдөлгөөн нь стресс тайлахад тустай. Нэмж дурдахад, фитнесс клубт ижил дасгал хийснээс ялгаатай нь бүжиг нь зугаа цэнгэл гэж ойлгогддог.

15. Зураг

Харандаа, будгаар зур. Заавал тодорхой зүйл байх албагүй. Толбо, бүх хэмжээ, өнгөт хэлбэрийг будаж эхлэхэд л хангалттай. Мөр, өнгө, дүрсийг олж сурвал альцгэмэр өвчнөөс сэргийлнэ.

Р.Сайхан-Уул

 

Энэ мэдээ танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
    АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд www.mongolcom.mn хариуцлага хүлээхгүй.